9 Nisan 2009

“sen çok iyi bir insansın”

kendimi özel hissetmek istiyordum
biri için özel olmak istiyordum
dünya umurumda değildi, anlıyomusun?
yani düpedüz aptallıktı

şimdi sigaraya daha sıkı abanıyorum
nefes almama izin vermesin diye
evet bu daha mantıklı
kendim için yaptığım her şey daha mantıklı

kimse için en özel değilsin
kimse için hayatının aşkı değilsin
kimse için hayatının anlamı değilsin
ama senin için de bir anlamı yok hayatın
senin bir anlamın yok
kimsenin bir anlamı yok
fazlasıyla tutarsız herkes
buna rağmen fazlasıyla mantıklı
duygu yok, his yok
süreklilik yok
sadece bir oyun oynuyoruz
ve ben bu oyundan sıkılıyorum
gelişi güzel vuruyorum önüme düşen toplara
nereye gittiğini önemsemiyorum
nereye gittiğimi önemsemiyorum
kendi kaleme gol atıyorum sürekli
çünkü rüzgar bana karşı esiyor
her şey bana karşı esiyor
ve ben, hiçbir şeye karşı gelemiyorum
kabul ediyorum her şeyi en baştan
sert bir bakış bile fırlatmıyorum
beni uçurumdan aşağı süreklerken birileri
bunu istiyorum belki de
hayır bunu istemiyorum
ama karşı gelemiyorum
sıkıldım karşı duruşlardan
isyan etmekten sıkıldım
mücadeleden sıkıldım
bir şeylerin peşinden koşmaktan
ve "hadi başarabiliriz" diyenlerin
arkamdan izleyip beklemesinden sıkıldım
fazlasıyla sıkıcı bir şiir bu
fazlasıyla sıkıcı biriyim ben de
espri yapamam
esprilere gülemem
soğuğum ve
içimde buz tutmuş olan bir kütleyi
eritebileceğini söyleyen kimseye güvenmiyorum
sürekli yanımda kalacağını söyleyen kimseye güvenmiyorum
paranoyakça yaklaşıyorum olaylarla
paranoyakça yaklaşıyorum insanlara
inancımı tamamiyle yitirdiğimi düşünüyorum
ve herhangi bir şeyin doğruluğundan emin olamıyorum

doktorlar bunun psikolojik olduğunu söylüyorlar
doktorlar bunun aldığım haplarla ilgili olduğunu söylüyorlar
doktorlar karaciğerimin bitmek üzere olduğunu
akciğerimin çürüdüğünü
ve kesinlikle sigara içmemem gerektiğini söylüyorlar
öleceksin diyorlar bana
ölmüyorum ama
gerçekten ölmüyorum
ve gerçekten özel olduğumu hissetmiyorum
o yüzden kovuyorum başımdan herkesi
tüm övgüleri çöpe atıyorum
tüm insanlara kulak tıkıyorum
tüm kadınlara gözümü kapatıyorum

odamdayım
tek başıma odamdayken iyiyim sadece
insanlar yokken iyiyim

09.nisan.2009


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder