20 Mayıs 2009

....

....

"yalnızım" dediğinde
kadın peşinde koştuğunu zannettiler

"acı çekiyorum" dediğinde
mutlu olmaya çalıştığını düşündüler

"ölüyorum" dedi
dikkat çekmeye çalışıyor sandılar

ve "kendimi yalnız hissediyorum" dedi
üzerine çullandı insanlar ordusu
çullandı ki
daha da yalnız hissetsin
nedeni başka ne olabilir ki?
ama hayır
sadece yardımcı olmaya çalışıyorlardı
onu yalnız bıraksalardı
bu daha çok işe yarardı
ona göre

içinden çıkamadığı bir şehirde
içinden çıkamadığı bir evde
içinden çıkmayan ölülerle
yaşama çalıştı yine de

gidebileceğim en uzak nokta
yürümeye gücümün yeteceği en uzak noktadır
dedi
ve kimse anlamadı neden bahsettiğini
onu davet ettiler
evlerine
partilerine
yazlıklarına
ve onlara param yok dedi
ve onlar da ona
bizim de yok ama
otostop denilen bir şey var dediler
"orospuya sikiş öğretmeyin lan" demek istedi
istedi sadece
kırıcı olmak istemedi ama
sustu

sonra bir gün
gerçekten anlayabileceğine inandığı (sevilebileceğine değil!)
biri için
içindeki tüm karanlığı
ve aydınlığı
ve gizli odasını
ve görünmeyen zamanını
açtı
açtı ve sonra
kapıyı
üzerine kilitlediler onun el ele,
çıkıp giderlerken toplu halde

içerde mahsur kaldım dedi
çıkamıyorum
biri bana yardım edebilir mi?
zor durumdayım
bağıramıyorum
sessizlik de bir imdat çağrısıdır
öyle değil mi?
hey orada biri var mı?

sonra sineklerle arkadaş oldu
yok başka yapacak bir şey
evin içinde dolanıp durmaktan başka
sokakta tek başına gezip tozmaktan başka

.....

insanları geç mary
insanları geç dedim sana
görmüyorum bile ben onları
neden bu kadar gerginsin?

bize bakıyorlar

biz de onlara bakalım

ya ama ben...

sana bakan bir insanın gözlerine dikkatlice bakarsan
kaybolur hemen

her neyse sonra
bir kaç insanla iletişim kurmaya çalıştı
ve gerçekten tek amacı
yeni bir kaç dost kazanmaktı

ve "aseksüelim" dediğinde
onun bir sapık olduğunu düşündüler

sordukları kitapları okumadığını anladıklarında
ciddiye almadılar onu
ya da bitirdiği okulu sorduklarında
gelen cevap sonrası
hemen uzaklaştılar yanından

basit yazıyordu
komikti
acemiydi
bir paçozdu onlara göre

ve onlar gerçekten
acayip ciddi konular üzerine
onlarca sayfa kelimeyi
peş peşe dizebiliyorlardı
saatlerce düşündükten sonra

pekala dedi
pekala pekala
okuduğunuz kitaplardaki kahramanların
taklidini yapıp durmayın bana
ya da ancak filmlerde görebildiğiniz
acayip süper karakterlerin
bir kopyası gibi konuşmayın
sıkıldım gerçekten
gerçekten sıkıldım
hangi kitabı okuduğunuzu
hangi filmi izlediğinizi
kaç üniversite bitirdiğinizi ya da
altınızdan kaç hatun geçtiğini
dinlemek istemiyorum
anlaştık mı?

ben bir sürüngenim
ve altıncı yüzyıldan geliyorum
sizin
her şeyin post'u olan
yaşam tarzınızla
ve düşüncelerinizle
baş edemeyeceğim
sıkıldım yani sizden
sizin aptal kaygılarınızdan
gerizekalı komplekslerinizden
gelecek korkunuzdan
ve daima daima daima
söylediğim her şeyi
tersinden anlamanızdan da sıkıldım
dedi

cesur olamadığınız için
her şeyi imalarla anlatıyorsunuz
ve gerçekten korkuyorsunuz
gerçekten
ödünüz kopuyor
kafanızdan geçenleri
keşfedecekler diye
dedi

dedi ve sonra
herkes onun
bir depresyonda olduğunu düşünüp
uzak durdu

o da bu duruma
kahkahalarla gülüp
bir sigara yaktı

20.mayıs.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder