27 Ağustos 2019

le système n'a ni identité ni visage

çook eski face hesabıma kimlik istediği için giremeyip en sonunda, girebilip şu son postu yazdım iki yıldır giremiyenko da: 
bu hesaba, girizgah yapamıyordum iki yıldır. neden? çünkü "kim?lik adı" baby.
"gerçek isim" vs problemi.. adını değiştir, kimliğini gönder, fotografya çek. diğer hesabımda da, (1,5 yıl önce açılan) aynı sorundan müzdarip oldum. sonra tee mil-addan önce hatta dinozorlar definden önce açtığım hesaba giriş yaptım. baktım duruyor hala, hani "İkiMimlilik" adı ile olan hesap.. ona geçiş yaptım, çünkü yaklaşık 20 adet sayfa var, onlarda da bir dolu iletişimde olunabilitesi olan şahıs ve üretilen işler.
bir kısmı label'im bir kısmı ürettiğim işlerin farklı tahrik durakları üzerindeki güzergah seyirlerininin tariflerini tahrif etmek içün, açmışım, psikozotik zamanlarımda.
sonra benim harici HDD öldü. 52'sini bile okuttuk. 3 tb hacimli bir mahlukattı kendisi. digital platform ve online üzerinden tırtıklanan her şeye karşı mesafeli olduğumdan ki dahası demo işler peşinde koştuğumdan, ve ki dinlediğim şeylerin bir çoğusunun bağ-sızı youtubelenko gibi yerlerde dahi bulunmadığından, doldurmuşuz ne varsa hdd'ye.. sorun değil, toplarız gene, soulseek'ten indirelengo.
ancak feci şekilde bir takım iş ve foto uçtu o sıra. bu mal facebook'un haciz koyduğu hesabımda da bir kısmı mevcut idi, göndersene dedi seçil, devlet onaylı "kim?liğimizi", ki bir yıldır başvuru yapıyor, durumu izah ediyorum, anlamıyorlar. efenim bir saat içinde açıldı hesap. ama ağır konuştum. ondan mı bilemem. altında bir türk programcı adı olan bir mail aldım ama iş işten geçti. gene birileri şikayet eder, gerçek adını kullanmıyor bu çocuk, zaten uyuzum kendisine, hesabını kapatın diye, sanırım öyle yürüyor bu süreç, bilemiyorum, biz de biliyoruz kod yazmayı da bu kadar embesil bir algoritma görmedim daha önce. kendimiz çözüyoruz, görmek istediğimiz şeyleri görebilecek kıvama getirmeyi, zonksal medyada, temiz ekran stratejimiz sayesinde..
bir kaç peynir gemili zihinli kişilik, "gerçeklik algısından" muaf yaşayamadığı için, simetrik desimetrik ve asimetrik evrenlerin galaksilerin algıların ve zihinlerin varlığından da haberdar olamayıp, her şeyi kendi algı dünyası ile paralel sanıyor.. paralellik kolpa bir teori zaten. uzay-zaman araştırmalarında da, insani ilişkilerde de, devletik paranoyak aktivitelerde de...
her neyse, artık, zonksal medya'da aşağıda link verdiğim hesap'ta ikamet etmekteyim, sigaa içmeye de beklerim.. eklemedim diye burdaki arkidişleri, darılmasınlar, bir günde belirli sayıda istek ilettiriyor bu fakebook. bilgilerimi indir seçeneği var o da işlemiyor zaten. o yüzden açık dursun bu hesap da. bir daha ki, dünya da ki her şeyin kendi düşüncesine yaşam görüşüne göre yol almasını isteyen "eksi bir desibel algılı" zentonovalamaya kafalı kişiler şikayet edene kadar... anıt niyetine. yalnız ben mezarda yokum, mum yakıp dua okumayın.
aşağıda linki verilen, kim?lik adlı hesapta ölmeye devam ediyorum.. gerçek adım da girdap. aynı zamanda esçûmênto ayn zamanda da rodrigo ve aynı zamanda da yahya ve aynı zamanda espiridion ve aynı zamanda GZU ve girdo da var, ve dahası bazı fanzinlerde farklı farklı isimlerde de bulundum gizliden ve bulunmaya devam ediyorum, pardon, bulunmamaya.
ama gerçek kim?liğim sokakta ki işporta tezgahımda, burada var olmaya değil, buradan klanıma adam toplamaya çalışıyorum.. Wu-Tang Clan 4eva!!
" gerçek adın ne" diye sormazsınız artık.. ki daima bunu soranın gerçeklik algısından da endişe ettim..
gerçek diye bir şeyin varlığını kanıtlayana 12 tüh tüh gücünde uçan fil fırlatıcam, xenlangrenda galaksisinden...
al sana gerçek ismim, ZEMT Galaxy'Zzz'de böyle kayıtlı adım: Yahya girdap zack unthatow vuraL esçûmênto donete sanchez virtual cosmos be rodrigo espiridion del pueblo 🤔
ya da kısaca girdo da denilebilir.. hiçbir şey demeseniz de olur. beni görmezden gelmenizi de anlayışla karşılardım. (ki karşılıyorum da) bana bir kukuleta yapsanıza? kağıttan ama.. ne dersiniz? ☯️🏴🏴‍☠️
hesap da şu: facebook.com/yahyavural

dilimden çakozlamayan, gerçek konuşma dilimden hiç anlamaz. (çok suskunsun, aslında değilem donçunertom sana öyleyem)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder