14 Ağustos 2019

csns yayımları / yeni seri öwür ludd - grotesk günlükler..

csns yayımları / yeni seri
öwür ludd - grotesk günlükler..
csns yayınları.. 2019
10 güne basarım.. kapak renkli-iç sb.. 
İzmiryer6 distro > zona de intergaláctico independiente
içerikten:
Grotesk Günlükler
/ 2738
Alsancak Garı’nda, pazar günü saat on otuzda buluştuk. Tren ile Manisa’ya yolculuk. Yolculuk bir buçuk saat. Manisa Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’ne vardık. Arka taşımız bayramdan beri orada. Şalterin birini attırmış. Görünce bizi sevindi. Biz de sevindik. Durumu iyi. Zaten ben onu bildim bileli öyleydi. Zaten biz arka taşlar hepimiz öyleydik. Cırcır böcekleri ağaçta çokça. Oturduk çay içtik. Bir çay daha. Aklıma bir fikir geldi. Önce terlikle kovaladım, yine geldi. Dedim, “yavaş yavaş şu ceza ehliyeti yoktur belgesini mi ne bir bir alalım ve sokağa öyle çıkalım.” “bana,” dedi, “saat lazım.” Çıkardık kolumuzdaki on beş yıllık saati verdik. Dedim, “bak, çıkınca geri isterim.” Baktı güldü. Diğer arka taşımız, “Neyzen, burada kalırken yattığı ranzanın borusundan yapmış Ney’ini.” dedi. “Acaba,” dedim, “ranzadan saat yapılabilir mi?” Sonra hepimiz oradan bir ranza gibi gıcırdayarak ayrıldık.
Manisa’da dolandık bir tane meyhaneye rastlamadık. Halkın adamı hakkın aşığı şarkısı çalıyordu meydanda. “Nasıl ki, küfür yemek bir utançsa, küfür etmek de bir onurdur.”* Yerine göre oldu mu, cuk oturur.
* Schopenhauer
----
izmiryer6 distro-işPORTAL adlı tezgahtan edinebilirsiniz... kışa kadar başka yerden temini mümkün değildir.. bir de Underground Poetix FEST. standımızda olacak..
şehir dışı edinme dalgasına iletişim kurabilenko..
!zm!ryer6 diSStro / csns yayımları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder