11 Haziran 2008

kaşıntı

odamdayım
bir şeyler ısırıyor etimi
ne olduğunu bilmiyorum
geride kalan, izler sadece
ufak kabarcık lekeleri
kolumda ve bacağımda
sivrisinek
yakarca
ya da görünmez bir kadın belki de

kitap okumaya çalışıyorum
kerouac
hiç kimse hakkında kötü yazıyor demek istemem ama
sıkılıyorum
bana göre değil sadece
böylesi daha iyi
bana hitap etmiyorsun kerouac
ve fazla abartılmışsın gibi hissediyorum her defasında
adamın cassady, sana beş çekiyor
senin suçun değil bu tabii

bir şeyler etimi ısırmaya devam ediyor
bir sigara
yarım kalan bira
kitap değişiyorum
ambjörnsen
akışı çok iyi
kelimelerin dizilimi
cümleler
ve zihninde canlandırabildiğin
bir anlatım sunuyor bana

ve sonra bir sigara daha
derken biram bitiyor
odamdayım
gecenin dördü
kaşıntı
sıkıntı
okunan ezan
okunan bela
ve ısırılan etlerim
itiraz etmiyorum bu duruma
herkesin bir şekilde
yaşamaya hakkı olduğunu düşünüyorum
ve anlatmaya da derdini
iyi veya kötü
şiir veya öykü
hitap ediş tarzı sadece
sorun yaratan

ve sabahın altısı oluyor
yedi, sekiz, dokuz
uyuyor
akşam uyanıyorum
hiç çıkmıyorum odadan
günlerce çıkmıyorum
ve etimden çok
ruhumdaki ısırıkların
yarattığı kaşıntıdan mustaribim
bekliyorum
geçip gidecek nasılsa

ve kaşıma diyor annem
kaşıma yara yaparsın
haklı
bir şekilde
tekrar etmemek gerekiyor hiçbir şeyi
üzerinden geçmemek
incelememek
çünkü hiçbir zaman
hiçbir koşulda
naparsan yap
sonuç değişmeyecek
o yüzden bekliyorum
hiçbir şey yapma
her şey olur
bırak aksın
derin tao ihtişamı
devam ediyor


11.haziran.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder