27 Nisan 2016

?! #7 giriş yazısı..

?! ile tekrar karşınızdayım. az sayıda basılan az tüketilen bir neşriyat olan bu fanzin, girdo’nun kişisel maruzatlarından oluşmakta olup, artık iki yılda bir değil de, daha sık basılacaktır. son dönem ürettiğim yazılardan oluşan, araya bir iki de eski zırvalarımdan alacağım bu fanzin, 2004 yılında ilk sayısı ile gün yüzüne çıktı. ardından iki yılda bir çıkarak bugünlere kadar geldi.

görsel olarak pek fazla bir şey vaat etmeyen ?!’de girdo harflerden resim yaptığını iddia etmektedir. resmi okuyup, tabloları kafanızda canlandırabiliyor-sanız, pekala bu işi kıvırdığım anlamına gelir.

bu arada dokuzuncu kitabımı da yazmaya başladım. bu fanzinde bir kısmışı mevcut. kitap, ilk kitap olan “geriye dönüşler”in devamı niteliğinde. nerde bu geriye kalan sekiz kitap diyorsanız, az sabır. ilk ikisi basıldı zaten. önce bi onlarla karınları doyuralım, ardından, zaten her şeyi ile hazır olan kitaplar, solucan fanzin aracılığı ile, aşkın’ın marifletleri sayesinde gün yüzüne çıkar.

yazdığım zırvaları unthatow.blogspot.com adresinden güncel olarak takip edebilir, şikayetlerinizi ve arzularınızı ygzuvedsvcbr@gmail.com adresine iletebilirsiniz.. olmamış, boktan, sevmedim, gibi yorumlarınızı kendinize saklamınızı salık veriyorum. pekala oluyor çünkü, görüyorum. ben şahsen gidip sevmediğim yayınlara “aga bu olmamış ya, kötü olmuş” diye kuru bir eleştiri sunmuyorum. doğru düzgün bir yerden gelen eleştiriniz varsa, elbette kapımız açıktır. her neyse, çok konuştum. girizgahı uzatmıyor, sizi bir takım sineye çekeceğinizi umduğum zırvalıklarımla baş başa bırakıyorum..

girdap zack unthatow

ya da kısaca girdo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder