19 Haziran 2009

Rz... EVa4Life UTION

@psikozlu bir zihinden yansıyanlar@
(2009'basılmayan zinelerimden birinden/komik geleceğini bile bile/ta ki hayal dünyası sanılanın gerçeğiyle yüzleşene değin)


-Rz... EVa4Life UTION-
çok büyük acılar çekilecek
çok büyük kanlar dökülecek
ve en sonunda biz
bir şekilde
sizi alt edeceğiz

ama bu esnada
gerçekten
milyonlarca yıldır hiç bir dünyada
hatta orta dünyada bile
eşi benzeri görülmemiş
bir savaş çıkacak

çok büyük acılar çekilecek gerçekten
büyük acılar

geleceği bilmiyorum
sadece hissedebiliyorum
ve hissettiğim her ne ise
bana çok büyük bir acı vermekte

ve emin olun bir gün
hiçbir dünya tarihinde
hatta hiçbir bilimkurgu filminde
ve ki hatta hiçbir fantastik alemd
ki hatta hiçbir paralel/simetrik/asimetrik evrende
eşi benzeri görülmemiş
büyük bir savaş çıkacak
şimdilerde zihinsel olarak süren bir savaş

ve o günden sonra
sizden arta kalanlar
keşke bu adamlara
en baştan kulak verseydik derken biz
kendi dünyamızı
kendi kendimize
konuşarak
anlayarak
anlaşarak
ve yaşayarak
en baştan oluşturacağız

geçmişte yaşamış
ve yaşam süresi bitince
başka bir boyuta taşınmış
tüm o eski sesleri topluyorum şimdi ben
büyük bir kolaj yapıyorum şimdi ben
önce kendi zihnim içinde yapıyorum bunu
sonra da size anlatıyorum
sonra da siz bana anlatıyorsunuz

ve herkes bunu yapıyor şimdilerde
herkes herkese bir şey anlatıyor
kulaktan kulağa yayılıyor parola

ve emin olun, dipten
çok güçlü bir patlama gelicek!

19 haziran 2009
 (psikozlu bir zihinden yansıyanlarzine)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder