4 Haziran 2009

bit

bak dedi ona
ben yarı ölü sayılırım zaten dedi
ölmeme az kaldı dedi
finiş çizgisine çok yaklaştım dedi
hissedebiliyorum dedi
bitiyorum dedi
ve bu süreçte dedi
birinin eridiğimi görmesini istemem dedi
kimseyi istemiyorum dedi
kimseyle konuşmak istemiyorum
kimseyi hayatımda istemiyorum
kimseye içimi göstermek istemiyorum
artık

bekle dedi diğeri
sana bir şey göstericem
ve çantasından
onun için aldığı
güzel bir
kolyeyi çıkardı
uzattı ona
bak dedi
sevdin mi

gülümsedi
gülümsedi ve
ben bunu hakketmiyorum dedi
ama dedi
hediyeler geri çevrilmez
teşekkür ederim
gerçekten teşekkür ederim

gözleri dolmuştu adamın
gözleri dolmuştu ve
sonucunu biliyordu
biliyordu bir gün
her şeyin biteceğini
bitirileceğini
ardında bırakacağı enkaza
aldırış etmeden
gideceğini diğerinin

seni seviyorum dedi diğeri
sevme dedi o da
ama neden dedi diğeri
çünkü acı çekmek istemiyorum dedi
ama çekiyorsun dedi diğeri
bundan sana ne dedi
bundan sana ne
ben ölüyorum tamam mı
ve bu da
hiç kimseyi ilgilendirmez
beni sevmiyorsun
yarattığım illüzyonu seviyorsun
ve onun arkasında
var olan gerçek
tamamen çürümüş
ve onarılacak
hiçbir tarafı kalmamış
bir temel üzerine
hâlâ ve inatla
hayatta kalan
ama ölümüne yaklaşan
biri var

ben onarabilirim seni dedi diğeri

doğru dedi adam
onarırsın
korkuyorum ama
gerçekten korkuyorum
birinin gelip beni
onarmasından
ve sonunu biliyorum
şimdiden görebiliyorum
kimse için hiç kimse
sonsuza dek
kendini feda etmemeli

ben feda ederdim dedi diğeri
benim için mi dedi adam
evet
değmem buna
değersin

ördüğü koca bir duvarı
hâlâ korumaya çalışarak inatla
bu kadarı yeterli dedi adam
hiçbir iyi şey için
umut etmek istemiyorum
sıkıldım artık
bu bahsi kapat
bana eski hikayelerimi hatırlatıyorsun konuşarak

hiçbir şey hissetmek istemiyorum ben
ruhumu öldürmeye çalışıyorum
bedenim ölmeden önce
yoksa bedenimden
sağ çıkacak ruhum


4 haziran 2009 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder