27 Haziran 2009

bir sanrıya duyulan, Özlem'in varlığı

bir sanrıya duyulan, Özlem'in varlığı

ah
delilik bu
nerdesin bilmiyorum şimdi
bu bir delilik
nerdesin şimdi
bu gerçekten bir delilik
gerçekten bilmiyorum nerde olduğunu
ve biliyorum bu gerçekten bir delilik

sarmal doku
aynı kelimeleri farklı sırada dizme yeteneği

anlamın içine et
benim içime et
heba et geçmişi
kır ve dök
parçala ve yak
değişen birşey olmayacak
biliyorsun
sen söyledin bana bunu

ve öldün
geriye bir şey kalmadı
öldün
yani gerçekten
ve geriye hiçbir şey kalmadı
belleğime kaydedilen o anı kırıntıları dışında
geriye hiçbir şey kalmadı
görsel şölen

kimseye anlatamadığın
ve benim dışımda
şahidinin olmadığı
tüm o yara izlerini
sakladığın için
hayranlık duyuyorum sana

asil bir ruh
kendi pisliği içinde yitip giden ruh
sessizce
yaşamak için çırpınarak
ve göstermeyerek yardıma ihtiyacı olduğunu
ve dilenmeyerek kimseden hiçbir şey
ve hiçliği görüp
aldırış etmeyerek
kendi dışında
hiçbir şeye teslim olmayan ruh

sen öldün ve
geriye hiçbir şey kalmadı
benim dışımda
biliyorum bir düş
yaşanan her şey
silinip giden anı kırıntıları

sanrılarımı kayda alıp
camdan küreler içine
ve onları duvarlara asıp
bir sergi açmak istiyorum
senin yaşamın
ve bitmek bilmeyen
neşen hakkında
bana yaşama gücü veren
ve daima enerjik hissettiren
çığlıkların hakkında

sevinç çığlığı
acı çığlığı
sarhoşluk
ve zevk iniltileri
ve kederin ağır bastığı
bir çok kötü gecede
amfetaminle dengelenen
hissizlik korosu

sen öldün
kendi kendine
kendi kendini öldürmene neden oldu
bilinçaltımdaki karışıklık
ve ölümünden sonra
hayatıma girebilecek
yeni hiç bir gerçekliğin
yeni hiç bir arzunun
ya da zarafetin
bir değeri kalmadı

aslında ben yokum burada
ve sen hâlâ
dört duvar arasında
bir hayalet olarak
dolaşmaktasın
hissediyorum bunu
hissedebiliyorum
takip ettiğini
beklediğini
ve hâlâ ve hâlâ
beni iteklediğini
ve hâlâ ve hâlâ
devam ettiğini
yaşamaya
görünmez bir kadın olarak
zihnimin içindeki
koridorlarda

evet doğru
kim ispatlayabilir ki
gördüğüm görüntülerin
bir yalan olduğunu
ve kim inkar edebilir
halüsinasyon anıların
arzulanan hayatın
bir yansıması olduğunu

kötücül gerçeklik
şüpheci zihin
ve hâlâ
yarattığım evrenin
etrafındaki cam duvarlardan
baktığınızda
gördüğünüz tek şey
görebildiğiniz
karanlık ise
aranızdan birinin gelip
ışıklarımı yakmaya
cesaret edemediği içindir bu

çünkü
o esnada
bilinçdışı bir deneyim ile
savunma amaçlı kurduğum
bir çok bubi tuzağına
takılabilir
ve gerçek yüzünüzün
fotoğrafını
çektirebilirsiniz bana

o yüzden hala ve hala
ölülerle konuşuyorum ben
her yalnız kaldığım
sıkıcı zaman dilimlerinde
ölülerle ve
kaydedilmiş şarkılar ile



müzik
alkol
sihir
ve zarafet dolu
yitirilmiş düşler silsilesi

27.Haziran.2009



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder