2 Haziran 2009

alev alan karlar

izlanda'ya gitmek istiyorum dedi
izlanda olması şart değil aslında
sessiz bir yer
karla kaplı bir dağ
insan yok
hayvanlar sadece
hayvanlar ve bitkiler
başka hiçbir şey olmamalı
hiçbişi!
anlıyo musun?
karlı kaplı bir dağdaki bir mağara
tek başıma yaşamak istiyorum dedi
anne yok
sevgili yok
dost yok
arkadaş yok

bir dakika dedi sonra
benimle gelmek ister misin?

ne olarak gelmemi istiyorsun ki dedi diğeri

bilmem
hiç olarak olabilir
gelir misin?

nasıl yaşıycaz orda dedi diğeri

nerde? izlanda'da mı?

nereye gitmek istediğini bile bilmiyorum ki

izlanda
merkeze uzak bir yerde ev tutarız
sessizliği dinleriz

nasıl yaşıycaz peki?
para?

yazarlık?
--
ve ardından sessizlik
sessizlik
sessizlik

sonra
arkasını döndü diğerine
ve
sen bilirsin dedi
ben gidiyorum

nereye? izlanda'ya mı?

hayır
cehennemin dibine
ve oraya hiç kimseyi götürmek istemiyorum
yalnız gidicem

2.haziran.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder