26 Haziran 2009

illuminatize

ben ve sen
ben ve hiçlik
ben her şeyim
ve biz hiçbir şeyiz
"biz" hiçbir şeydir
biz de "ben" hiç olunca

ve sen her şeysin
ve ben, sen olmayan her şeyim
ve her şey senin
senin olamayan sadece benim
sen de olmayan her şey benim
ve her şey elindeydi senin
sana iplerini ben verdim
oysa sen benim iplerimi tutmak istedin
ip atlıyordum ben - eğlenceliydi
ve sen üzerimden atladın - eğlenmiş olabilirsin
ve eğildim ben düşmemen için
ve sen üzerime basıp yükseldin

sen ve ben
sen ve her şey
sen her şeydin benim için
ve hiçbir şeye sahip değildim
dekore et zihnimi
kır dök parçala böl
böl ama yönetme dedim
sen bende olan her şeyi istedin
özümdeki hiçbir şeyi sevmedin
ve ben ip atlamaya devam ettim

yürüyen bir banttır yaşam - söyledim sana
uzaklaşamazsın dedim - ne kadar koşsan da
arkanı dönme bana
dünyayı sırtına alma
sakin ol
her şey olur, dedim
ve sırtımı döndüm sana
sonrası hiçlik

sen ve sen
sen ve insanlar
sen insanlardan hoşlanmam dedin
sen insanları umursamıyorum dedin
insanlığı umursuyorum dedin
insanî duyguları dedin
insanları değil dedin

yalanlar yalanlar yalanlar

sen ve sen
sen ve arkadaşlar
aşağıladılar
bir paranoyak olduğumu sandılar
bunu sana da inandırdılar
oysa onlara bunu inandıran da sendin
sar başa
sar başa ve oyun dışı kalayım

aslında ben fasülyeden varım hayatınızda


sen ve sen
sen ve para
sana hiçbir şey sorun olmayacak dedim
bir gün çok uzaklara uçucaz
ve geçmiş geride kalacak dedim
geride kalmamı isteyen sendin
ve ip atlıyordum ben
sen beni atlatmayı seçtin

sen ve sen
sen ve kaygıların
sana beni bile umursama dedim
en sonunda bi tek bunu becerebildin
ben ölürken kendim için
sen kendi üzerine yenilerini ekledin


sen ve sen
sen ve dünya
sana dünya ölür dedim
sen kendini dünyaya hapsettin


ben harikulade bir hiçim
harikuladeler diyarında yaşar zihnim
ve her şeyi başa almaktansa
hiçbir şey hissetmemeyi seçtim
hiçliği hissettim
her şey alev aldı kendi içimde
parıldadığını sanmaya devam ettin

güneş
göz alıcı güneş
yakıcı güneş
güzel güneş
kendi kendine yanan güneş
hayır hiçbir şey hissetmedin
acı her şeydir
hayır hiçbirşey’i hissetmedin
hissetmek her şeydir
hayır - ben hiçbirşey’im

ben ve ben
ben ve kendim
psikosamatik görüş açışı
psikozlu yaşantı
bir illüzyonda yaşandı
bitti ve tekrar başladı
başladı ve tekrar bitti
bir kez bitti ve tekrarları başladı
film şeritleri başa sardı
film şeritleri defalarca başa sarıldı
koptu
film koptu
ve zihin özgür kaldı
alıcılarının ayarları ile oynamadı
karıncalanmış ekrana aldırmadı
bitti ve tekrar başlatmadı
hiçbir şey anlamaya çalışmadı
hiçbir şey anlatmaya çalışmadı
sanrılara aldırmadı
gerçeği kavradı
bekliyor
beklemeyi seçti sonra
ve bekliyor

sen ve sen
ben ve ben
iki ayrı kutup
doğu ve batı gibi
kuzey ve güney gibi
her ikisi de soğuk
her ikisi de aynı
güneş onlara ulaşmadı

biri güneşe aldırmadı
biri battı sonra
güneş doğarken
biri battı
diğeri doğarken
güneş ve ay
ay kendini bir şey sandı
güneşe muhtaçken
ay kendini her şey sandı
güneş battı sonra
ay parladı
parladı ve
yansıttığı ışığı
kimden aldığına aldırmadı
ay parladı güneş ölürken
ay değişti
ufaldı ve daraldı
büyüdü ve çoğaldı
tekrar tekrar aynı şey
geçici ölümsüzlük aşkı
gerçek görünmezlik şarkısı


ben ve ben
tek kişilik bir oyuna başladı
kendi kalesine gol atarak kazandı
kendini yenerek kazandı
tek bir kişilik bir oyun bu
tek bir kişilik bir yaşantı

sen ve herkes
benim dışımda gelişen her şey
dünya senin olabilir
dünya seni yıldız sanabilir
ve sonra gelip bana
anlatırsın ve bilirim
senden geldiğini o sesin
gecenin karanlığında
kulağımda kibirle
öfke haykıran iblisin

ve benim hakkımda
senin de hakkından gelenlerin
ne düşündüğünü bilmek ister misin?

ama ben sana daha önce de söyledim
arkamdan konuşulanların
arkamda kalmasını yeğlerim

o yüzden lütfen
bana gelip
başına gelenler hakkında
ne hissettiğin hakkında
arkadaşlarının ne hissettiği hakkında
konuşma

benim cennetimde
senin cehennemine ayrılacak
bir köşe kalmadı

ve senin cennetinde
benim cehennemim
hiçbir zaman var olmadı



o yüzden lütfen
o harikulade kaldırım taşlarını
yerinde bırakmama
izin ver

sen kafama
yeni bir gök taşı daha düşürebilirsin
problem değil



26.haziran.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder