25 Ekim 2008

tekrarlar

biliyor musun?
hiç inandırıcı değilsin

konuştuğum zaman, dinlemiyorsun bile
merak ettiğin cevapları aldıktan sonra
boşluğa yazıldı her şey
gitmen gerektiğinde
dinlemek istemediğinde ya da
bir başkası işin içine girdiğinde
anlattığın kadar
cesur olmadığını gördüm

ayrıcalık istemiyorum ama
hiçbir şey istemiyorum ama
herkese davrandığın gibi davranabilirsin
cinsellikle başlayabilir her şey
üzerine çıkarım
altına alırsın
gider gelirim
yalarım
emersin
çıkar gidersin sonra
ben bir sigara yakarım

olması gerektiği gibi değil yani
olmasını istediğin gibi olur her şey
delip geçmez hiçbir şey
ama şimdi
burada oturmuş ve
yine jori’yle konuşuyorum
hiçbir şey anlamıyorum biliyor musun?
o şarkı söylüyor
ben bok yazıyorum
bok bunun adı
şiir değil
öykü değil
bok sadece
böylesi daha güzel
size nasıl geldiği
benim umurumda değil
ben de sizin umurunuzda değilim
karşılıklı bir denklem
x eşittir boşluk
her şey yerli yerinde

ve susuyorum şimdi
susmaya devam edeceğim.
yazmaya ve yayınlamamaya devam edeceğim
insanlar "noldu?" diyecek
"küresel ısınma" diyeceğim
"cehennem vari günler kapıda"

saçma cevaplar gerekiyor size
evet saçma cevaplar gerekiyor
nasıl olsa
doğruyu söylediğimde
umurunuzda olmayacak
servis şoförü gibi yani
"n’aber?" der
"eyvallah abi sen n’apıyorsun?" derim
ses çıkmaz

böyle yani
her şey aynen böyle
umursamak önemli bir şeyleri
umursamaz olmak kötü
gel gelelim
sımsıkı sarılacak
bir çöpüm bile kalmadı

tekme atmak istiyorum her şeye
ona da gücüm yok
aynaya bakıyorum tıraş olurken
alet boğazıma geliyor
bıçak olduğunu düşlüyorum
ama değil
tıraş oluyorum sadece
sonra iş
sonra ev
sonra iş
sonra ev

her şey sırasıyla gerçekleşiyor
ve ezberledim artık
her hareketinizi
nereye gideceğinizi
ne söyleyeceğinizi
ne zaman susacağınızı
ne zaman dinleyip
ne zaman unutacağınızı
çok iyi biliyorum
ve defalarca izlediğim bu filmi
görmemek için artık
kendimi kapatıyorum
aradan beş dakika geçiyor ve
siz gelip
"open" tuşuna basıyorsunuz

her şeyi daima
başa saran biri çıkıyor.

25.ekim.2008


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder