13 Eylül 2008

hiç sırası değil

parana gerek yok
ben de hiç olmadı zaten
evini de boş ver
bir çok kez sabahladı isem kilise sokağında
bunu bir gün
ömrümün sonuna dek sürdürebilecek kadar
evirilebilirim
ya da mecbur kalabilirim buna
ki tüm evrimler
mecburiyetten ileri gelir
devrimler ise
daha iyi bir yönetim şekli yalanıyla
yeni bir tasma taktırtmaktan öteye geçmez

ha bu arada sen
beni de boş ver hatta
sen tek başına
dilediğin kadar uzağa gerilip
şut çekmek için
ve koşup sonrasında
ıskalayabilirsin
defalarca sürdürebilirsin bunu
ben denemeyeceğim
benimle burada ölmek konusunda da serbestsin
ama gitmek istiyorsan
peşinden gelmeyeceğim
ve her ne yapıyorsan yap
kalsan da
gitsen de
kendi çevrende dönsen de
herkes senin çevrende dönse de
yalnız başınasın

benim zamanım
senin zamanına
dikey bir konumda akıyor
anlık bir çarpışma dışında
bir daha asla
hiçbir şey
hiçbir şeye
temas etmeyecek
bunu kanıksasan iyi olur

uydularımdan biri olmaktan vazgeç lütfen


13.eylül.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder