18 Eylül 2008

hâlâ benimle olmak istiyor musun?

eğer benimle yaşamak istiyorsan
ömrünün sonuna dek
this empty flow dinlemek zorundasın
eğer benimle yaşamak istiyorsan
hiçbir şeyi
sonuna varana dek
önemsememek zorundasın
sorunları çözmeye çalışmaktan vazgeç
her şey kendi kendine çözülür ve
para hesabını es geç bi defa
her şey
geldiği gibi gider
yettiği kadar harcanır

tuborg gold olacak
ve pall mall
hava yağmurlu ise
evde kalıp
beth'e kulak verebiliriz sessizce
hayır sinemadan hoşlanmam
canın isterse tek başına da gezebilirsin
o heriften hoşlanmıyorum ama
arkadaşın olarak kalabilir
arkadaşların beni ilgilendirmiyor
dün gece nerede olduğun da
hayattaysan
ve keyfin de yerindeyse
merak etmeme gerek yok
o hatun en yakın dostum
kıskançlık beni delirtir
kafesler beni delirtir
sigarama karışılması beni delirtir
televizyon beni delirtir
kalabalık beni delirtir
akraba ziyaretleri
bayramlar
davetiyeler
özel günler
delirmemi istemiyorsan
işime karışma

eğer benimle yaşamak istiyorsan
odamı sadece benim temizleyeceğimi bilmelisin
senin de kendine ait bir odan olabilir
ama benim sınırlarımda
dağınık olan hiçbir şeyime dokunamazsın
eşyalarımın yeri değişirse
hayatımdaki yerin değişir
yemek yaparken yardım edebilirim elbette
bulaşık yıkarım
çamaşır yıkarım
seni yıkarım
sonra halılar
sonra ütü
ama bana yeni bir giysi almayı teklif etme asla
sen kendine dünyada ki her şeyi satın alabilirsin
ve emin ol üzerindeki her değişikliği fark ederim
hayatındaki her değişikliği fark ederim
ve yalan söylediğinde
yalan söylediğini bildiğimi bilmelisin
hayır küpe takamam
hayır saçımı taramıyorum
hayır jöle kullanmıyorum
hayır sakalıma şekil de veremezsin

eve gelmediğimde
bir hatunla birlikte olduğumu düşleme
yalnız kalmak istediğimde
beni rahatsız etme
ve hiçbir arkadaşının
hakkımda ne düşündüğünü bilmek istemiyorum
arkamdan konuşulanların
arkamda kalmasını yeğlerim
dilersen evlenebiliriz
ama akrabalarından herhangi biri
ilişkimizle ilgili fikir belirtemez

ve dahası güzelim
soyut acılarını çözmemi bekleme benden
elin kesilip kanarsa
kanı durdurmanın bir çaresini bulabilirim ama
ruhun kanadığında
ancak kan kardeşi olabiliriz demektir bu
benim ruhumdaki kesikler
hiç kapanmaz çünkü
anlaştık mı?
ha bu arada
sakın bana yeni bir saat alma
son on sekiz yıldır
saatimi değiştirmeyi düşünmedim

pekala pekala
vazgeçtim
hiçbir şey yapmak zorunda değilsin
tüm bunları
benle tanışmadan önce
içinden gelerek ve
ben söylemeden
yapıyor olsaydın
bir şansın olurdu belki
değişmene gerek yok
kilidime uyan bir anahtara ihtiyacım var benim
seni çilingire götürüp yontamam


18.eylül.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder