2 Mayıs 2020

fake pandemiğe imanınızda kusur etmeyin. çarpılırsınız.

çorana bitkisi geçsin, "evde kalın" diye çığırtkanlık yapanlar tezgaha düşer elbet. feci derece de yakınım olan insanlar (1 değil birçok) en başından beri, "yasak la şişt hoop" dendiği günler de bile çalıştı.kendi tercihi dışında fabrikalar azadlı kölelerden olmasam (yani işsiz) ben de çalışırdım. "tablom 1000 lira ama evde kalın" "yemeğim evime gelsin ama evde kalın" "kargomu da postaladım ama evde kalın" "hepsiçoranada indirim var ama evde kalın" ‬
‪bak İŞine.. ‬tezgahı hala açmıyorsam, ki sokağa çıkıyom yani, çıkıyom diye laf eden olursa uluslarası tezgahtaki figüranlığına devam edebilir.. aşırı zorda olmayıp, bir çok ihtiyaç halinde camı kırma isteğimden imtina edişimden, şimdilik dönüyoruz, sar başa.. elbet kırarız böyle giderse, camı da, canı da, kafayı da, kirişi de, neyin kırılması gerekiyorsa onu da.. hiçbir zaman normal bir hayatımız olmadı. o yüzden normal hayata dönme arzusu, bana uygun bir slogan değil.. kendini riske atmıyorsan, hala kaybedeceğin bir şeyler vardır. bir de hiç olmayanlar var.. bu koşullar da 4. kitabını yazdığında (ben değilim o kişi) ilk üç kitabı övgüler alıp ödüllere aday olup/kazanıp sonra "araba çizmekten/sabotajdan/yağma'dan" bahsedilen şiirler yazınca "şiir böyle olmaz" denilen bir dostum.. "imla hatası var"

koskoca bir sistem hatası var! imla değil!
hay sanatınıza.. hay sanala açmalarınıza.. kaçtım ben.. uzun uzun kaçtım.. ‪


Çağrı Sinci - Bak İşine düet Gazapizm & SvA #13 https://youtu.be/7Y5WHNb-nEU ‬







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder