19 Kasım 2008

hangi zaman aralığında yaşıyorum

sabaha karşı ve
sarhoş gelirsin eve
sırılsıklam, yağmurda
tren yolunda
eğitim fakültesinin hemen arkasında
artık kullanılmayan rayların yanında
artık kullanmadığın ruhunla beraber
ıslak taşlara oturmuş
ve içmişsindir ölümüne
ve sarhoş gelirsin
sabahın beşi
biri sorar
"noldu?" diye
"bilmiyorum" dersin
"hiç haberim olmuyor olan bitenden"
"ıslanmışsın" der
"ıslattılar" dersin

delirdiğimi biliyorum
ama çözüm için yeterli değil
bu denklemde
bilinenler
ve bilinmeyenlerin de
bir önemi kalmadı artık
kurtarmaz
birinin gelip
kulağınıza
cevap anahtarını fısıldaması

alınan yanlışların
götüreceği doğrular
kalan soruları aşar

nerdeydin?
raylarda
sonra bir ağaca işeyip
eve geldim.

uyuyup işe gittim
uyanıp eve geldim.

biyografimin
geriye kalan sayfalarını
boş bırakıyorum
bu iki satırı
kopyalayıp yapıştırın:

uyuyup işe gittim.
uyanıp eve geldim

19.kasım.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder