12 Eylül 2019

THE LAST DEAD

işporta'mızın 20. sezonu kapanmıştır. (hayatımın en kötü sokak yılı olduğundan erken kapandı) şubat ortası 21. sezonda, görüşürüz.  adres belli, denkleşilir. eyvallah..

"Olmaz işte ertelicen her şeyi
İzmir gibi yerde yaşıyorsan bir de neyse bir
Boşver iki siktir et üç hüzünü dolayacaksın dile yok
Yapacaksın ile zor, gelir ise çabalamak"
"Hiçbir işe yaramayacak isyan misyan etmek
Sanat burada olmaz moruk İstanbul'a gitcen
Gidemiyorum hiçbir yere ben aşıkken İzmir'e
Zorba da bıktı artık çağırmaktan merline
"Albüm nerde?" diye sorma bana çok bunaldım
Hatta boğuluyorum artık bağırıyom herkese
Arıyorken ters köşe ve bulamazken her gece
Kasvet çöktü üstümüze saçmasapan işlere"
"Moruk yaşım ilerliyor sıkılıyor canım buna
Çabalıyor birileri baktığımda aynı hayat
Sana bir şey diyeyim mi o iş yalan her defada
Başladığın yerdesin bak, en sonunda kalk
Toplan git boktanlığa son vermek için
Çözüm gibi durur ama çok yanacak için
Maalesef ki bir de temiz değil sicil
Bana pasladığın o işi ben yapamazdım içip"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder