12 Eylül 2004

yatak

sakallarımı kesmem gerekiyor
kesmek zorundayım
kızıyor annem
herkes kızıyor uzun sakallarıma
çok da uzun değil aslında
sadece
biraz uzadı işte
ve ben
ah! bi saniye
saçlar
evet saçlarımı da kestirmeliyim
uzun
ve bir de şey var
tırnaklarım
onların da uzadığı söylendi
sonrasında bir de şey
okula yeni dönem için kayıt yaptırmam gerekiyormuş
ve
hmm
az önce telefonum çaldı ve bir mesaj geldi
ekranı görebiliyordum oturduğum yerden ve
"4 mesaj alındı" yazıyordu ekranda
önceki üç tane ne zaman geldi bilmiyorum
telefonu duymadım
ve mesajları da bir gün okurum elbet
şu an olmasa bile
ve kapı çalıyor
açmıyorum
kim geldi acaba?
ben ne bileyim
buraya yapıştım sanırım
yatağımdan çıkmak öyle zor geliyor ki bu aralar
yemek yemeye bile üşeniyorum
ama söz
sakallarımı keseceğim
bir ara
şu an değil


12.eylül.2004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder