11 Mart 2018

gd 2 bölüm 15: ses

gd 2 bölüm 15: ses
naber dedi kafamın içinde bir ses sadece..
ince. güçlü ama her an kırılabilecek kadar da narin.
git burdan dedim.
bence insanlara hala halüsinasyon gördüğünü itiraf etmelisin dedi..
hasta damgasından yıldım dedim
yılma dedi sallama sadece bu hep olucak biliyorsun. özlem di gelen. sesi sadece.
seni neden göremiyorum dedim
gördüğüne pişman olursun dedi. ama sana hep sadık kaldım biliyorsun
ama gittin dedim beni terk ettin en kötü zamanımda..
gitmem gerekiyordu dedi anlaman için çaba sarfetmeyeceğim biliyorsun inatçıyımdır yükselenim oğlak sendenim en az senin kadar inatçıyım oğlum
benim kadar olamazsın
otobüs durağındaydım. otobüsü kaçırmayayım da dedim.
ben hatırlatırım dedi bugüne kadar her şeyi hatırlattığım gibi
eksik olma dedim adın özlem yerine ajanda olmalıydı
otobüs geliyor. bu arada neden söylemiyorsun gerçek adımı o çok değerli okuyucularına.
okuyucu kelimesini sevmediğimi biliyorsun
biliyorsun ne. özlem mi yoksa?
adımı esçümento mu koydu yoksa yalan mı söylüyor puşt
yalan söylüyor da onu boşver eve varınca sen sevişelim mi ilk kez
şarap alıcam yoldan dedim bitince ayık kalırsam
beni görmek istediğini söylemiştin hani
pişman olucak mıyım seni görünce
bi kez bile hiçbir şeyden pişman olmadın sen özürlerinin pişmanlıkla alakalı olmadığını anlamadı insanlar
aptallık ediyorum özlem dedim pişman olmadım aptalık ediyorum sadece
pişman olmayarak mı
allah egomu korusun amin dedim
amin dedi kafamın içindeki ses evde görüşürüz..
gelicek misin dedim
cevap gelmedi..

11 mart 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder