15 Eylül 2006

tıkanıklık

öyküler geliyor
öyküler gidiyor
geçenlerde bir roman bile geldi
çaldı kapıyı
yerimden kalkamayacak kadar kötü hissediyordum kendimi
çaldı çaldı çaldı
zorladı, açmaya çalıştı
bir kaç sayfa sonra durdu
olmuyordu
olmayacaktı
zorlamanın anlamı yoktu
hiç bir şeyin anlamı yoktu
ve şiirlerim boktandı
ve ben boktandım
ve hayat boktantı
ama boşver
bir bira aç
ve yazamamaya başla
hayatta kal be adam
ne intiharı?

2 cümle yazıp tıkanıyordum
ama önemi yoktu hiç bir şeyin
öyküler geliyordu
öyküler gidiyordu
ve evet
yazamıyordum
okuyamıyordum
yemek yiyemiyordum
tıraş olamıyordum
yürüyemiyordum
hareket edemeyecek kadar sıkıştı ruhum içimde
ya da
bir şeyler alıp götürdü bende bir şey

ve bir kez daha
işimi bitirmeyi tasarlarken
bir şişe şarap
müzik
ve bu şiir yetişiyor imdadıma


15.eylül.2006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder