1 Haziran 2020

haftalık analizler köşeceği - bölüm 1776 - dr. donete

illuminatik difüzyonların, uzak galaksilerle kurdukları semiyotik bağlantılar neticesinde, nihayet dünyamıza ulaşan ultragalaktik federe devletinin gemileri, 1996 yılından itibaren, giderek artan bir şekilde, atmos-perimize anti-zopiklon yaymaktadır. bu sayede uyanan insanlık bilinci, bir sonraki aşamaya geçmeye giderek hazır hale gelirken, olayların farkında olmayıp olaylara karışan, yaşananlara isyan edenler ise büyük bir fırsatı kaçırıyorlar. artık reenkarne şansları da olmadığı için, ruhları sonsuza dek bir mum misali sönmüş olacaktır.

gaztral seyahatlerimden edindiğim bilgilere göre, dünyamız 2056 yılından sonra, bok gibi bir yer olmaya başlayacak ancak o güne kadar, 2030'dan itibaren 26 yıl süren bir bolluk ve refah dönemi bizleri bekliyor. ardından samanyolu galaksisine hangi açıdan gireceğini henüz çakozlayamadığım, yecca ve mecca adlı periferik evrenin ırkları, dünyada yeni bir felaketler döneminin başlamasına sebebiyet verecektir kardeşler. 2056 yılına zaten daha önceki endokrinel analizlerimde de dikkat çekmiştim.

peki mesih ve deccal mı? onlar çıktı be yavrum. şu an aramızdılar. herkes bir mehdi ve herkes bir deccal gibi davranmıyor mu sizce de? sadece kendileri farkında değil bunun, ama o kadar yıllardır analizlerimi takip eden okuyucularım olan siz şanslı kişiler artık, sayemde, tüm gerçekleri biliyorsunuz, öyle değil mi? değil mi yoksa? beni mi kekliyonuz lan?

neyse kıyametli okurlarım, arkadaşlarınıza, ganalımın linkini atmayı, beni izlerken reklam engelleme detektörlerinizi kapatmayı ve bol bol gökyüzüne bakmayı ihmal etmeyin.. geliyorlar.. az kaldı.. şanslı kişiler beşinci hatta çok çok şanslı iseler, benim bulunduğum 11. boyuta geçebilirler.. aranızdan geçenler oldu. yaptıkları bağışlar sayesinde onlara hiç kimsenin bilmediği, baş melak metamorfozdan edindiğim bilgileri paylaştım ve kendilerini geliştirerek, önce sigarayı, ardından da uyumayı bırarak, boyut atladılar. tabii sadece bu ikisi yetmedi, gizli şifacı bilgileri de kendileri ile paylaştım..

haftaya yeni bir analizde görüşmek üzere. gökyüzünden gözünüzü, gözünüzden beni ayırmayın.

tekgöz piramit anarşi..

dr. donete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder