31 Mayıs 2005

son dakika golüne kadar dindar

sabahtan akşama kadar
beth’in o hüzünlü sesini dinleyip
oynadığım kuponun
ters gelmemesini umut ettim

hayır tanrım
lütfen
bu kez olmaz
paraya ihtiyacım var

bir ara annem geldi
“bugün kadir gecesi”
“evet” dedim, “duydum, öyleymiş”
“5 saat var iftara
ve nasıl olsa hiç bir şey yemiyorsun
bare bir niyet et de
oruç tut bugün”

“ederim” dedim
ve niyet ettim
kabul ederse
ki etmese de
onun bileceği iş bu

ve ezan okundu
ve bir kupon daha hazırladım ben
iyi gidiyordu
son dakika golüne kadar

hey tanrım dedim
senin için oruç tutuyorum
cennet umurumda bile değil benim
yak beni
öldür
mahvet

bak diğerlerine
onların tek istediği cennet
sen siklerinde bile değilsin
nasıl kanabilirsin buna?

ve bir kupon daha hazırladım çarçabuk
ve üçüncü kez son dakikada kaybettim
yirmialtı milyon
çünkü bahisçiler sürekli
kazanacakları takdirde alacakları
ikramiyeyi kaybettiklerini düşünürler
işte bu yüzden ben
her gün
milyarlar kaybediyorum

bir bira açtım sonra
oysa tek istediğim
doğru tahminlerdi
cennet değil


31mayıs2005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder